We are getting quite a few emails bouncing back, please check and make sure you have the correct email address listed in your profile, I have actually messaged some of you, some have changed it and a few of those addresses have become invalid too.. Some of you have not even taken the time to read the message I have left..





No Matter what member category you are in, if an email comes back to us from now on you will go into member - category.. this is not a punishment as when we send out our newsletters etc it takes twice as long when the system comes across an undeliverable address.. Other sites disable member accounts for this, so I don't think we are being harsh..





If you have any problems just let me know and I will sort it





Nous recevons quelques emails qui rebondissent, s'il vous plaît vérifier et assurez-vous que vous avez l'adresse e-mail correcte figurant dans votre profil, j'ai effectivement messagé certains d'entre vous, certains ont changé et quelques-unes de ces adresses sont devenus invalides trop .. Certains d'entre vous n'ont même pas pris le temps de lire le message que j'ai laissé.



Peu importe la catégorie de membre dans laquelle vous vous trouvez, si un courriel nous revient à partir de maintenant, vous entrerez dans la catégorie des membres .. ce n'est pas une punition car lorsque nous envoyons nos bulletins d'information etc il faut deux fois plus longtemps quand le système vient À travers une adresse non livrable .. D'autres sites désactiver comptes membres pour cela, donc je ne pense pas que nous sommes durs ..



View the full article